Saturday, 28 June 2014

Marian Rivera is The Most Sexiest Woman in the Philippines 2014!

Online voting polls are officially over and the nation has spoken...

Marian Rivera is FHM's Sexiest Woman in the Philippines for the third-time and has made two straight years! Cheers!

Marian Rivera is the Most Sexiest Woman in the Philippines 2014


For over 13 million vote counts on the men's magazine FHM online poll, Rivera has almost doubled the total votes cast from last year's victor, (890,490).

Meanwhile, The three time Nation's Finest "Marian Rivera" took her coveted title to Instagram shortly after the announcement was made to thank all who voted her in the online poll.

"Sa kahit anong larangan, ang pinakamahalaga ay ang mga taong nandiyan para sayo, gagawin ang lahat nang walang kapalit na hinihintay, tatanggapin ka bilang ikaw sa kahinaan mo man o kalakasan at ang pagmamahal na walang hanggan."
-Marian rivera
"Salamat dahil 'yan ang palagi ninyong pinaparamdam sa akin... ano man ang natatamasa ko ito ay utang ko sa inyo. Salamat at kayo ang isa sa mga biyaya na pinagpapasalamat ko. Muli, maraming salamat sa lahat ng bumoto sa akin."
-Marian Rivera

The 29-year-old actress has already made too much achievements; Two (2) FHM Magazine covers, Bench Body's official endorser same as Belo, Yahoo! Celebrity Media Magnet of the year and currently managing her own show which is titled before her name "The Marian Show", a dance variety show which has premiered last June 22, 2014.

0 facebook

Post a Comment